Tuesday, October 28, 2008

请您吃蛋糕

今天是我的大日子, 也不是什么特别的日子. 蔡老师特地传送了一个蛋糕的图片给我, 祝我生日快乐. 蛋糕看起来蛮可口, 所以问她有没有真的. 蔡老师十分有创意的叫我叮着图片看30秒就能感受到它的滋味了= =lll.

在此我衷心的感谢记得及祝福我的人, 也把这个蛋糕切成几片, 请你们吃. 请记得要叮着它看30秒!

This is a mms picture sent by my friend and she asked me to stare at it for 30 sec to feel the cake = =lll. So, now I ask U all to stare together with me to feel the cake ^^. Yummy~~~
And thanx guys, for everything.

1 comment:

Ping said...

Happy belated birthday.....